dinsdag 1 september 2015

Hobbelpaard

Hallo lieve lezers!

Vandaag gaat mijn tweede patroontje online. Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden. Ik heb er veel plezier aan beleeft met het maken ervan :D

Mijn tweede patroontje is een hobbelpaardje. Deze heb ik gemaakt als kraamcadeautje voor de kersverse ouders van Collin. Het is een makkelijk patroon maar met een groot effect. Je kan mijn paardje vinden in de webshop van Sandra te vinden op:




De benen zijn vier losse elementen die je bijvoorbeeld met leuke splitpennen vast kan zetten. Op die manier kan je de benen makkelijk in de juiste positie neer zetten. Ik heb de randen bewerkt met Tea Dye en heet lieve gehaakte kleedje was precies de juiste maat als "zadel". Dit kleedje komt bij AnMa Creatief vandaan die ik kreeg bij m'n bestelling.

M'n paardje heb ik vastgemaakt op 'n hartjesdoosje. Niet de eerste keer dat ik deze gemaakt heb maar elke keer zo leuk om het eind resultaat weer te zien!


M'n rozen zijn zelf gemaakt. Komen ze een beetje in de buurt van de echte ;p Heb is en blijft zo leuk om dit zelf te maken! Ik word er toch altijd zo blij van als het weer gelukt is.


Het hartjesdoosje bestaat uit twee delen. De deksel heb ik bij de schommelstoel gebruikt als bodem. Bij het hobbelpaardje heb ik er ook een tweede deel bij gemaakt waar het geboorte cadeautje in verstopt kan worden. In dit geval een rompertje.


Nog even van allebei de cadeautjes een foto:
 Best trots op mijn patroontjes ;p

M'n lieve teammaatje Chantal heeft zoals Chantal dat kan, er weer een waanzinnige variant van gemaakt. Je zal 'm hoogst waarschijnlijk voorbij hebben zien komen op Facebook; zo niet kijk dan snel op haar blog.

Ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn en niet kunnen wachten om met ook dit leuke patroon aan de slag te gaan. Veel plezier er van en tot de volgende keer!






3 opmerkingen:

Anoniem zei

Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

LottesCards zei

O, wat super leuk om weer wat van jou langs te zien komen! Ik kom echt vééééél te weinig op blogger, maar ik ga het weer heerlijk oppakken. Mijn kamertje is (bijna) klaar, kids weer naar school, dus ook op tijd in bed :p Tijd voor mezelf!

Super dat ook jij het weer volop hebt opgepakt! Je rozen zijn echt weer waanzinnig. Heerlijk om te doen, maar het resultaat is ook echt super! Net echt :P

Snel wat afspreken!!! Liefs

Scraptastisch zei

Allebei uitwerkingen van je patroontjes zijn SUperzzzzz!!!
Wat een feest om zoiets te krijgen een heel hoog wouw gehalte Karin!
Lieve groetjes van Gerie