zaterdag 28 februari 2015

Een kleintje geboren...

Lieve lezers,

Hoe bijzonder is het als je zo'n klein wereldwondertje in je armen hebt...


Je ontmoet de man van je leven, gaat samenwonen en trouwen. Tenminste dat bedenk je je als jonge vrouw zijnde. En in mijn geval is het ook zo verlopen. Drukdoende met de trouwdatum, het plannen en organiseren kruipt er achter in je hoofd de gedachte aan kinderen. Van die heerlijke kleine frummeltjes om lekken mee te knuffelen en te zorgen. Bij de één gaat het heel snel, de ander doet er wat langer over of zelfs tot hun verdriet lukt het niet om zwanger te worden.


En als je dan zwanger blijkt te zijn, komen die onzekere momenten: kan ik het wel; ben ik wel een goede moeder, gaat alles goed met het kindje... Zo veel vragen en zorgen maar ook zoveel liefde die je op dat moment al kan voelen. Ik heb het twee keer mee mogen maken en beide keren een totaal verschillend verhaal van zwanger zijn en bevallen.


Ik vond het zo mooi om mee te mogen maken wat je lichaam allemaal aan kan en tot staat is om te doen. Ook al ben je je ervan bewust dat je lichaam het vanzelf doet en je er geen invloed op uit kan oefenen, het is zo bijzonder als je na al het harde werken en de onzekerheid je je kindje in je armen mag vast houden. Ik ben dan ook erg dankbaar voor deze ervaring.


Onlangs is er in onze vriendenkring een kleintje geboren. Hun gezin, hun eigen verhaal, hun eigen leven. Ik wens dit kersverse gezin ontzettend veel liefde en geborgenheid toe met heel veel mooie en gelukkige momenten. Voor de geboorte van hun kleine man heb ik een naambordje gemaakt aan een "oude" kledinghanger.


Ik wil alle lezers bedanken voor het bezoeken van mijn blog en voor de personen die een reactie hebben achter gelaten: Super dat jullie de moeite hebben genomen!! Ik hoop de volgende keer jullie nog eens te zien.

Een fijne dag gewenst!

Groetjes, Karin

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank voor je lieve reactie op mijn blog...:-)
Dit is een schitterende creatie, heel leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Durvina zei

Wat ONTZETTEND mooi!!
PRACHTIG!

liefs, Durvina