woensdag 30 juli 2014

Life is sweet...

 
 http://sandrasscrapshop.blogspot.nl/
Hallo lezers!!

De meeste zijn denk ik lekker aan het genieten van hun welverdiende vakantie. Ik ben alweer in mijn laatste week. Na twee weken van huis te zijn geweest en gekampeerd te hebben ergens in Nederland, zijn wij door het tegenvallen van de camping en de heftige drukte van een langsliggende weg en zwembad naar huis "gevlucht". Wat een vreselijke tegenvaller en zo zonde van mijn tijd!!
Nu lekker nog een paar dagen thuis en weer heerlijk aan de knutsel geweest want ik had nog een belofte gedaan aan Sandra om met haar vuurtoren patroon aan de gang te gaan. Voor mijn vakantie was ik er aan begonnen maar het wilde niet vlotten. Nu heb ik er een andere draai aangegeven en is de kaart af.
Ik vind de zomertaferelen altijd heerlijk om te zien en zelf zo lastig om er wat van te maken. Nou ja, maken lukt dan nog wel aardig alleen de bestemming voor zo'n kaart... naar wie stuur je die eigenlijk? Ik stuur geen kaarten om iemand een prettige vakantie te wensen of met "De groeten uit...". Wat doen jullie met de typische zomer-/strandkaarten? Gebruik je die voor een verjaardag??
Ik heb het patroon verkleind tot dat het op de kaart paste. De duinpan heb ik zelf gekleurd met Copics. Natuurlijk ook Tilda en de pelikaan. Ik heb ook de nieuwe stansen van Magnolia gebruikt die als Kit aangeboden werden. Voor mij toch wel enigszins een teleurstelling aangezien ik niet echt heel veel heb met strandkaarten. Nou ja, wie weet wat de kersteditie goed maakt ;p

Wil je ook met de vuurtoren aan de slag? Bij Sandra's Scrapshop vind je het patroon.
http://sandrasscrapshop.blogspot.nl/2014/07/90-vuurtoren-patroon-lighthouse-template.html
Voor iedereen die met vakantie gaat/is; geniet er lekker van en voor degene die nog moeten gaan: nog even volhouden!! Voor de mensen die alweer bijna aan de slag moeten of zijn: sterkte en op naar de volgende vakantie!!!

Dikke knuf voor jullie!

2 opmerkingen:

Cinderella zei

Het heeft dan misschien even wat voeten in aarde gehad voor jou om deze creatie te maken maar het resultaat mag er wezen ziet er schitterend uit
En jammer van je vakantie maar misschien dat er nu nog wat zonnige dagen aankomen
Liefs Cinderella

LottesCards zei

Och, wat zonde van je vakantie!!! Dat is balen zeg.... Nou, onze vakantie komt er bijna aan maar is nu al overschaduwd met een teleurstelling :( Maar gelukkig is de camping super! Dus gaan we toch er van proberen te genieten :D

Je kaart is super zeg! Wat jij hebt, heb ik met kerstkaarten, LOL Het is toch hetzelfde zou je zeggen...? En ja, zo'n kaart stuur ik gewoon op naar iemand die nu jarig is... Of iemand waarvan ik weet dat die dol is op het strand. Je hebt de stansen wel schitterend verwerkt!!!

Liefs Lotte