vrijdag 1 juni 2012

Uitslag verjaardagscandy



Hallo allemaal!

Het is zover hoor: De uitslag van onze verjaardagscandy. We zijn zo verwend met allemaal mooie verjaardagskaarten! We hebben er wel 20 ontvangen en wat was het ontzettend moeilijk om te kiezen :D Dit zijn de creaties de we hebben ontvangen:


Tessa heeft er wel een half uur over gedaan om de uiteindelijke winnaar te kiezen en dat is geworden:


 Gefeliciteerd Elise! Je hebt mijn candy volgende week in huis :D

Via mijn blog hebben er 31 mensen zich aangemeld en dat vind ik hartstikke leuk! De winnaar via
deze aanmeldingen wordt gekozen via Random.

 

En dat is geworden: Gefeliciteerd Loes! Wil je even contact met me opnemen? Dan kan ik de candy naar je toe sturen.

De kaartjes krijgen een plekje in mijn hobbykamer zodat ik er nog vaak naar kan kijken. 
Dit weekend ga ik mijn verjaardagscadeau innen in Groningen. Ik heb van mijn hubbie een weekendje weg gekregen. Oma past op de kids dus dat wordt shoppen hihii!

Liefs,


5 opmerkingen:

Dora zei

gefeliciteerd dames!!
groetjes

Elise zei

Oh wat geweldig, dat die lieve meid van jullie mij heeft uitgekozen!!!! Ik ben helemaal blij!! Dat had ik echt niet verwacht.....Ik ga lekker afwachten wat de postbode mij gaat brengen......
Groetjes Elise

Esther zei

Veel plezier en niet teveel kopen.haha

Groetjes esther

Maris zei

gefeliciteerd lieve dames xx

Loes Oorschot zei

Ooooh sorry ik zie nu pas dat ik je candy heb gewonnen. Wat vreselijk leuk!!!!! Dank je wel!!
Ik ben heel druk geweest om mijn vriendin te helpen met een quilt, vandaar dat ik dit nog niet gezien had...
Ik neem snel contact met je op!
Elise, jij ook van harte gefeliciteerd!! Prachtige kaart!

Groetjes, Loes