donderdag 31 mei 2012

Verdrietig...

Gisteren kregen wij een belletje van buren verder op in de straat. Ze vertelde mij dat ze hoogstwaarschijnlijk onze kater had gevonden. Ik ben direct naar haar toe gegaan en inderdaad onze kat had een noodlottig ongeluk gehad. Duidelijk was dat het vanaf de 1e dag van vermissing gebeurd was. p één of andere manier is hij klem geraakt tussen een schutting en een pallet... Wij missen hem heel erg en hebben echt alles gedaan om hem te vinden. Daarom vinden wij het toch erg fijn dat hij nu terug is.

Hoe treurig is het dat dit onze tweede kat is die op een ongelukkige manier heen is gegaan. Onze eerste kat is al vechtend met een andere kater uit de buurt, tegen een cementkuip aangestoten en deze is over hen heen gevallen. Hun vonden we pas drie maanden later...

Voor alle dierenliefhebbers: Let goed op wat er in de tuin en omgeving staan. Zodat er geen dieren klem of in de val komen te zitten!! Je kan het niet altijd tegen houden maar triest is het wel als je beest al weken in een tuin ligt zonder dat iemand het ziet of de moeite heeft genomen (na het flyeren) om even in de tuin te kijken...

Ik moest dit even van mij afschrijven en wil jullie bedanken voor het meeleven en het zoeken (Maris en Esther!)

Nu ook nog even wat leuk nieuws:

Vanavond gaat Tessa een winnaar kiezen tussen alle ingezonden kaarten. Ik kan je zeggen dat ze diverse keren gezegd heeft het echt heel moeilijk te vinden om een keuze te maken omdat er zoveel mooie kaarten gekomen zijn :D Dat zegt toch al genoeg he?! En inderdaad: stuk voor stuk zijn het beauty's!! Wij vinden het dan ook echt SUPER gaaf dat jullie mee hebben gedaan!!!

Tot morgen!

Liefs,
Karin


6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oei Karin nu rezen mijn haren toch even ten berge.Wat vreselijk om op deze manier je geliefde huisdier te moeten verliezen en terug te vinden.Idd waarom kijken mensen niet even goed na zo'n flyer,sterkte meis voor jullie allemaal,liefs Miranda

Liesbeth zei

Wat een rotbericht over je huisdier, lijkt me verschrikkelijk om je huisgenoot kwijt te zijn en de onzekerheid.
Wij hebben een poes maar die mag niet meer buiten want in de buurt zitten verschillende mensen die een hekel aan katachtige hebben, dus voor haar eigen veiligheid dan maar binnen, kunnen we haar ook niet kwijtraken.
Hoop dat het snel wat slijt.
gr. Liesbeth

ps. nog gefeliciteerd met je mooie prijs, dat is dan weer een beetje dubbel zo na elkaar.

Maris zei

ach meid, wat verdrietig, en toevallig zag ik vanmorgen toen ik om half 7 naar mijn werk ging een kat die leek op die van jou, ik dacht ik zeg het vanmiddag ff tegen je, maar helaas , toch nog ander bericht he snik, snik,hoe kan dat nou zegggg, heel veel liefs en sterkte hoor xx

Marga50 zei

Hoi Karin, wat erg van je kat. Heel veel sterkte hoor.!! Groetjes Marga.

Esther zei

Ik wilde toch weer even laten weten hoe erg ik het voor jou en je familie vind.
Geluk bij een ongeluk kun je het nu afsluiten en hoef je je niet meer af te vragen wat er is gebeurd of waar hij blijft/is.
Ik heb geen kat maar moet er ook niet aan denken dat er iets met mijn kleine hondje gebeurd.
Sterkte verder!!

Groetjes Esther

Wil zei

Wat vervelend dat jullie de kat op deze manier terug hebben moeten vinden. Aan de andere kant weet je nu wat er is gebeurd en heb je afscheid kunnen nemen. Anders blijft dat ongewisse lang bij je knagen.Ik wens jullie sterkte en hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven.

groetjes, Wil