vrijdag 13 november 2015

Hartje winter




Hallo allemaal! Kijken jullie al uit naar de winter? Een echte dan deze keer met sneeuw en ijs? Heerlijk met de kids sneeuwpoppen maken, sleeen of schaatsen op natuur ijs. Ik vind het zo jammer dat we er niet vaker van kunnen genieten. Gelukkig kunnen we het ook opzoeken. Even een weekje er tussen uit naar de bergen. Heerlijk!

De uitzichten, de geur, de gezelligheid, lekker eten, skieeen, sleeen... nou vervelen doe ik dan niet hoor! Jammer dat je tegenwoordig toch een beste portemonnee mee moet nemen wil je dit allemaal kunnen doen. Om toch alvast een beetje de sfeer te proeven en omdat Sandra een nieuw patroon heeft gemaakt, heb ik deze wintertafereel gemaakt.


Het patroon bestaat uit de lange latten, de skistokken, skibril, de skilift en een slee. De slee heb ik achterwege gelaten want dat paste niet op mijn Theater kaart. Het leuke van de skibril is dat Tilda hem op haar snoetje paste :D


Ik heb een kaart gemaakt die als een soort theater staat. De achtergrond is een prent die je gekleurd hebt of ieder ander plaatje wat je leuk vind. Daar voor heb ik een doorschijnend vel uitgeknipt en voorzien van sneeuwvlokken en de skilift.

De kaart is simpel te maken en hij kan makkelijk in een envelop door dat de zijkanten gewoon naar binnen gevouwen kan worden. De voorkant werk je af met wat je leuk vind.


Ik vond het wel een grappig idee om de lange latten en onze lieve Moose als "trofee" boven de deur te hangen.
M'n gehele theater is gekleurd met Copics. Als sneeuw heb ik Glitter Snow gebruikt van Aleene's.


Inmiddels ook zo'n zin in het maken van een winterstafreeltje en wil je nog leuke inspratie opdoen? Mijn blogmaatje Chantal heeft er zoals gewoonlijk weer een bijzonder werkje van gemaakt. Die moet je gezien hebben! Bij Sandra is het patroon verkrijgbaar in PDF en als Studio bestand. De theater kaart heb ik zelf gemaakt.

Ik dank jullie voor het langs komen en tot de volgende keer weer!

1 opmerking:

corryskaart zei

oh wat ziet er geweldig mooi uit en echt zo winterse creatie!!
groepjes corry