woensdag 28 september 2011

GEWONNEN! met kerstgroet in doosje

Je hebt van die momenten dat je de inspiratie wel hebt maar dat het er gewoon even niet uit komt. Deze week was er zo eentje. Ik was begonnen aan een kerst uitvoering maar het wil gewoon niet lukken. Dus maar even snuffelen bij de verschillende challenges waar ik aan mee gedaan heb. En wat denk je:

Zie ik mijn eigen kaart voorbij komen op de site van Dutch Magnolia Lovers... Ben ik toch unaniem gekozen tot winnaar!!!!! JIPPIE!!! Zo gaaf! Ik ben uitgenodigd om als gastdesigner een ontwerp te creeren voor één van de challenges EN heb een prijs gewonnen wat me toe gestuurd gaat worden. Zucht... ben zo benieuwd! Hoe gaaf is dat!!

En deze overwinning brengt nog iets met zich mee: Mijn niet lukkende creatie is toch bijna af. Nog een paar kleine dingetjes en dan staat hij hier. O ja: mijn tweede opdracht heb ik vanmiddag binnengekregen: een babycreatie maken... en ik weet al hoe!

Tot later!!!

2 opmerkingen:

Ans S. zei

Gefeliciteerd Karin, je hebt terecht gewonnen.
Je kaart was ook super mooi. Veel plezier met de prijs.

groetjes Ans

Christa zei

Hoi Karin , gefeliciteerd !! En het was echt unaniem ; jouw kaart sprong er echt tussen uit ! Fijn dat je inspiratie weer terug is. Creatieve groetjes van Christa.