donderdag 22 september 2011

Kerstgroet in doosje

Oké oké... ook ik heb mijn eerste kerstcreatie gemaakt. Het is een kerstgroet in een doosje. Mijn kerstversieringen zijn meestal in allerlei kleurtjes.

 Zo heb ik een vrolijke vlinderboom, een romantische Shabby style of met craquéle glas.

 
Ik heb geprobeerd om mijn eerste kerstgroet ook "anders" te maken.


Door de zijkanten naar buiten te schuiven open je de groet. En ja hoor daar is ze!




Met deze groet wil ik meedoen met:

Maagnolia Down Under Challenge:
Naar aanleiding van deze sfeerfoto je creatie maken:
JOEPIE!!!! Ik zit in de top 5!!!


De opdracht is om twee stempels te gebruiken.

De opdracht is stijl Shabby Chic

De opdracht is maak een kerstkaart
JOEPIE!!!!! Unaniem gekozen tot winnaar en uitgenodigd als gastDT-er!

18 opmerkingen:

marja zei

Wat een schitterend kaartje!!!
Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

Christa zei

Hoi Karin , wat heb je dit mooi gemaakt....erg origineel. En zoveel leuke details om te zien. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

Mandy's Magnolia cards zei

wat een schitterende creatie Karing
echt geweldig mooi
groetjes, Mandy

Thea zei

Wow Karin, wat mooi gemaakt!

Groetjes Thea

Ans S. zei

Wat een super te gekke kaart, heel mooi gemaakt met veel aparte details.
Succes met de challenges.

Groetjes Ans

Eulanda zei

WOW is that ever something!! So many details and so much to look at!! Great coloring on Tilda too!! Love your take on the inspiration picture at MDUC this week and thanks so much for joining!! Hugs!

sara zei

wow amazing creation karin very clever idea thanks so much for joining us at MDUC this week
hugs sara x

Ellen40 zei

Mooi kaartje Kaar. Erg creatief.
Groetjes Ellen

Yvonne zei

Wow....
Wat een prachtige kerstcreatie heb je gemaakt!
Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne

PatriciaKleijn zei

Prachtig gedaan zeg

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs,
Patricia

* Üla * zei

Dat is een schitterende en zeer originele kerstkaart, Karin! Super mooie details ook. Bedankt voor het meedoen bij DML.
groetjes Ula

angelwhispers zei

WOW WOW WOW this is just fabulous what a beautifully designed creations and just so much fab detail! Chanelle xxx

Christa zei

Hoi Karin , hier even antwoord op jouw vraag. Het papier dat ik gebruikt heb is van Maja Design ; Crea Diem. Super mooi en stevig papier. Ik ga jou ook volgen. Creatieve groetjes van Christa.

Janny zei

Wat heb je dit leuk gemaakt zeg, mooi ingekleurd en zoveel details prachtig.
lieve groetjes Janny

Jaimy zei

Wauw... wat een mooie creatie!
echt super super leuk gemaakt.

Via mijn zus mandy kwam ik op je blog terecht en je maakt echt hele leuke dingen! Ik ben dan ook meteen volger geworden.

Kom je ook eens een kijkje op mijn blog nemen?
www.jaimyskaartjes.blogspot.com

Groetjes, Jaimy

inge zei

Hele mooie creatie Karin !
leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Karin zei

Wat een prachtig kaartje! Zoveel leuke details. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

Anne zei

Woow, this is fantastic!
Adorable folding tecnique, and it looks so lovely botn open and shut. Love the image of Tilda decorating, great colors and so many georgeus details.