zondag 23 juli 2017

Vladderende vlinders


Tussen de warme dagen door zit er net even een lekker momentje om even heerlijk te freubelen. Deze keer een kaartje gemaakt met het drievouwkaart patroon van mijn dinnetje Sandra.

Bij dit patroon zit ook een template van een envelopje, dan kan je ook nog je mooie kaart in stijl versturen of geven. Ik heb de envelope gewoon effen gelaten dus niets speciaal om nu te laten zien.
De randjes op de kaart is een onderdeel van het patroon.


De kaart wordt bijeen gehouden door een bandje. Zo kan je aan de binnen kant toch iets maken wat een beetje uit steekt. Ik vind het altijd moeilijk om een hele platte kaart te maken. Maar met een klein bloemetje gaat het precies.


Met het bandje eraf kan je de kaart in drie delen open vouwen. Zo kan je bijv. op iedere kant een wens schrijven of een mooie tag plaatsen. Iedere keer weer een verrassing als je de kaart open maakt. Ik heb 'm eenvoudig gehouden omdat ik het designpapier al aanwezig genoeg vond.


Uit het designpapier het ik een aantal vlindertjes geknipt en deze op een heel dun ijzerdraadje geplakt. Zo lijkt het net of ze vliegen.


De vlinder heb ik ingekleurd met Copics. 


Ik wens jullie weer veel freubelplezier en tot de volgende keer weer!


 

Geen opmerkingen: