dinsdag 7 oktober 2014

Herfst


  

Hallo lieve lezers!

Weet je wat ik net zag op mijn "leden"teller.... Dat ik de magische grens van 300 volgers heb bereikt!!! Wauw zeg: echt super gaaf!! Ondanks dat Facebook zijn complete opmars heeft gemaakt en ik veel te weinig blog en freubel is het echt geweldig dat ik zoveel volgers heb gekregen. Super bedankt allemaal!!! En met het inplannen van dit bericht zag ik dat ik precies twee jaar als DT lid bij Sandra ben! Dubbel gaaf!!! Ik hoop dat we elkaar nog lang mogen blijven ontmoeten via deze zender ;p

Voordat je nu verder leest even een waarschuwing voor af... Het is deze keer een lekker lang bericht dus pak er een lekker kopje thee of koffie bij *lol*

En nu een hele gave actie! Sandra staat met twee van haar nieuwste creaties in het Noor!Magazine!! Hoe gaaf is dat?! Om de creaties van Sandra te kunnen zien moet je nog heel even geduld hebben. Deze week valt het Magazine bij abonnees in de brievenbus en ligt het Noor!Magazine vanaf 24 oktober in de winkels. Op het blog van Sandra kan je al wel een sneakpeak vinden en zie je ook dat er een hele leuke actieprijs van is gemaakt ;p Ik zeg: DOEN!!

Je moet dan nog wel even op de uitwerkingen van Sandra wachten maar Chantal en ik hebben de eer gehad om er ook wat moois van te maken. Wel met een andere insteek dan die van Sandra. Ik heb de dennenappels gebruikt op een krans en op mijn kaart.

 
Door de dennenappels iets te vergroten (voor de krans) en ze als tros bij elkaar te plakken, is het één geheel geworden.

 
De rest van de krans heb ik helemaal beplakt met Hortensia blaadjes. Volgende week vind je op mijn blog een tutorial hoe ik de Hortensia blaadjes gemaakt hebt. Ik heb ook zelf het papier gekleurd. Natuurlijk kan Tilda niet ontbreken en heb ik haar in herfstachtige sferen geplaatst. Niet wetende dat de herfst zich zo snel in het echt zou laten zien ;p
http://sandrasscrapshop.blogspot.nl/


En het volgende patroon is een pompoen. Niet zomaar een pompoen maar met een doosje in het midden. Althans dat is die van Sandra.... Ik heb er een lampion van gemaakt. De basis heb ik vergroot tot een A4 formaat en het gezichtje uit de verschillende lagen gesneden. Achter het gezichtje heb ik perkament papier met zwarte inkt bewerkt en wanneer je er een lichtje achter doet, krijg je dit als effect:



Mijn dochter is inmiddels te groot geworden om komend Sint Maarten met een lampion te gaan lopen, nou dan gebruik ik 'm toch gezellig om de gang te verlichten hihih! Zie je achter de lampion nog een pompoen staan? Die heb ik ook gemaakt maar dan van een boek. Hoe gaaf is dat!
 

Ook zo'n zin om gezellige herfst creaties te maken? Bestel snel de patronen en ga lekker aan de slag! natuurlijk zien we graag jullie creaties voorbij komen :D


3 opmerkingen:

jolanda zei

wat het je dit super leuk gedaan

LottesCards zei

O, echt super mooi! Je bent weer lekker bezig geweest ;-)Zo'n pompoen van een boek heb ik ook eens voorbij zien komen, echt tof! Jouw gang zal er heel knus uitzien :P

Liefs!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige creaties Karin. Een schitterende krans ( ben nu al benieuwd naar de hortensiablaadjes...is een van mijn lievelingsbloemen ;p ) en dat pompoenboek is ook supergaaf...dank je voor de inspiratie.
Lieve groetjes Miranda