zondag 10 november 2013

Knutsel van Tessa

Hallo allemaal!!

Mijn dochter Tessa (11 jaar) is sinds lange tijd ook weer eens lekker aan het freubelen geweest. Ze wilde graag een tasje maken en laat ik dat nou net op voorraad hebben ;p Het grappige is dat ze dan aan mij vraagt: "Mam, hoe doe je dit en hoe maak je dat?". Natuurlijk leg ik dan wel uit maar laat haar zelf uitzoeken hoe ze het het maken.


Het kost soms best wel wat tijd en ik merk dat als ze het even niet meer weet, ze dan weg loopt onder het mom van "geen zin meer" hebben. Tja... en daar herken ik mezelf maar o zo goed in hihii!

Soms kan ik zo vastlopen waar ik mee bezig ben, dat het echt wel een aantal dagen duurt voordat ik er weer mee verder kan. Ook dit tasje van Tessa heeft een wat langere tijd nodig gehad maar het kleuren van dit mooie Magnolia paardje daar heeft ze echt zo haar best op gedaan!! Op wat kleine tips van mam heeft ze het helemaal zelf gekleurd! En ze heeft het tasje aan mij cadeau gedaan # trots


Ze wil graag meedoen met een challenge en hoe spannend kan dat zijn; daar weten wij bloginnen alles van af toch haahha!!


Een hele fijne zondag en morgen weer een berichtje van mezelf :D
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/

12 opmerkingen:

jackelien zei

Dat heeft ze zeker erg mooi gemaakt.!!
Liefs jackelien

LottesCards zei

WAUW, wat heeft ze dat geweldig gedaan!!! Dat kleuren is echt super! Ik ben er helemaal van onder de indruk. Maar ook alle andere details heeft ze heel mooi bij elkaar gevonden. Knap hoor!!!

Liefs Lotte

jolanda zei

wat heeft je dochter dit super mooi gedaan

Gertrude zei

Eine wunderschöne Tasche ist da entstanden, hat sie super gemacht
lg gertrude

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow Tessa, wat heb je dit mooi gemaakt. Ik vind het prachtig zoals je dat mooie paardje in hebt gekleurd...wat een talent heb je en je tasje is heel mooi geworden...succes met de challenge waar je aan mee wilt doen...lieve groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Wat heeft Tessa dit schitterend gemaakt Karin, ik vind het helemaal geweldig, super.
Liefs van Anita

Scraptastische hobby zei

Tessa ik vind je tasje prachtig gemaakt! En het paard zo mooi ingekleurd Sjappo voor jou en heel veel succes met de challenge!! Nog een jaartje of wat mama Karin dan krijg je concurentie van je eigen dochter, hihi. Wel gezellig als je met je dochter kan zitten freubelen!!
Liefs van Gerie

aanshobbyd zei

super knap van Tessa

Pouwla zei

Oooh wat leuk gemaakt Tessa! En wat leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Scr@p Cards! Veel succes meis!
Liefs Pouwla.

Unknown zei

Wauw wat heb je dochter dit mooi gemaakt, prachtige kleuren geweldig leuk dat ze meedoet met onze Scrap Cards Challenge.

Lieve groetjes Suze

Angélique zei

Dit heeft ze zeker leuk gedaan knap hoor en dan al gelijk meedoen aan een challenge... Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij HobbyHome-Hobbyartikelen.
Groetjes Angelique

Durvina zei

Wat Knap!!
Ze heeft het echt super gedaan.
Wat een talent!

liefs, Durvina