donderdag 6 september 2012

Winterfair


Mijn vriendin belde op: Ik ga op een winterfair in Nieuw Vennep staan. Als je het leuk vind...
Als ik het leuk vind?! Natuurlijk!!!! Mijn vriendin d'r hobby is met glycerine zeep werken. Ze zijn zo heerlijk van geur en ohhhh wat een schattige cadeautjes zijn het. Zeg nou eerlijk: dit is toch een cadeautje?
Ik mag ook een plaatsje vullen in haar kraam :D dus ga ik lekker aan de slag om een voorraadje te maken. Het is de eerste keer dat er zo'n winterfair georganiseerd wordt en ik ben heel nieuwsgierig wat er allemaal te zien en te doen is. Komen jullie ook??

Deuren open: 10.00 uur
Op vrijdag 16, zaterdag 17 en zondag 18 november wordt de Van Zanten Hal in Nieuw Vennep omgetoverd tot een grote sfeervolle markt, vol met de leukste Sinterklaas- en Kerstcadeauartikelen in een warme gezellige winterse sfeer.

Vrijdag 16 en zaterdag 17 november
Deuren open: 10.00 uur
Einde evenement: 22.00 uur

Zondag 18 november:
Einde evenement: 17.00 uur

Drie dagen lang gaan de deuren van de hal om tien uur open. De entreeprijs is € 3,50 voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar. Kinderen onder de 12 jaar mogen gratis naar binnen en er zijn diverse activiteiten aanwezig. Voor een lekker hapje en een drankje als glühwein, warme chocolademelk en winterse hapjes kan men ook terecht.

Er is een parkeerplaats voor ruim 1100 auto’s, gelegen direct naast de hal en geheel gratis.

Volop scherpe cadeau aanbiedingen!

Doe nu je Sinterklaas en Kerst inkopen. Een zeer gevarieerd aanbod aan cadeau ideeën, delicatessen, surprises voor de december feestmaand. Vele scherpe aanbiedingen. In meer dan 150 kramen bieden deelnemers uit het gehele land hun specialiteiten aan.

Laat je verrassen en kom op 16, 17 en 18 november alvast in de kerstsfeer.

Ik hoop tot dan!!

Liefs, Karin

3 opmerkingen:

HenP Produkties zei

Hartstikke leuk joh, zou ik ook wel willen... hihihi.
Zet het meteen in de agenda, dank je...

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

LottesCards zei

Ow, wat super!!! Maar dan mag je aan het werk! Leuk joh

Liefs Lotte

Anita Meijer zei

Wat leuk Karin, een super vooruitzicht. Zelf zou ik hier ook in december op de kerstmarkt gaan staan met mijn kaartjes, maar helaas pindakaas dat hebben ze afgelast, zo jammer.
Groetjes van Anita