dinsdag 20 maart 2012

Speciaal voor jou

 
Een hele zonnige morgen allemaal!

Heerlijk dat mooie weer zeg! Het voorjaar komt eraan ;D en wat gezellig dat ik nieuwe volgers erbij heb: Welkom! Ik heb eindelijk weer even de tijd gehad om eens zonder stress ;) iets anders te maken dan een kaartje. Een doosje dit keer met een easelkaart erop. Bij Duo Challenge heb ik het patroon opgevraagd voor deze leuke challenge. En ik dit is wat ik ervan gemaakt heb:


Tegelijkertijd heb ik de sketch gebruikt die ze bij de challenge van Midweek Magnolias laten zien
en loopt bij MDUC een challenge met Old Treasures. Mijn Old Treasures zijn de jute stukjes van een Sinterklaas zak, een deel van de bloemen van een kaarsenring en kant van mijn moeder :).

Ik heb getracht orchideeën te maken en vind ze aardig gelukt. Ik ben weer erg benieuwd naar jullie reacties.


Tot snel weer!!

Liefs, Karin


JIPPIE!!! In de top 3 van Dutch Card Lovers!!
JOEHOE!!! In de top 5 van MDUC! 
Jeeee!!! In de top 3 van Magnolia Mania!!

 

Badge Dutch Card Lovers Challenge Blog
Banner zum Mitnehmen
 

22 opmerkingen:

Henny zei

Wat ziet dit er mooi uit Karin. Je hebt alles prachtig gecombineerd. Erg leuk ook om iemand cadeau te geven.
Succes met de challenges.

Groetjes Henny.

Aletta zei

Wauw.... dat ziet er prachtig uit. Wat veel mooie details en supersmooi ingekleurd. Ik heb alleen nog maar het doosje uitgesneden en de stempel van Tilda in t ei erop zitten, nu nog alle versieringen... Maar die van jou ga ik niet overtreffen, wat een plaatje.

Groetjes Aletta

Suzi Mac zei

Wow!!! A beautiful creation Karin, I love your take on our sketch this week and all your very pretty embellishments. Thank you for sharing your beautiful creation with us at Midweek Magnolias. Good luck in the draw.
Hugs
Suzi x

Elise zei

Wat heb je een supergaaf easeldoosje gemaakt, wauw, prachtig! Je bloemen zien er ook gaaf uit!
Leuk dat je meedoet met de Duo challenge!
Groetjes Elise

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem geweldig, een mooie kleurencombi ( één van mijn favoriete ) en heel veel leuke details. Schitterend gedaan.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Anne zei

Oh....My....Life...!!! This is just absolutely STUNNING!! Oh Karin, what a sensational take on the sketch and what an absolutely gorgeous project! I love it dearly! Thank You so much for inspiring us and joining it at Midweek Magnolias! :o) xx

www.boshobbyshop.nl zei

Wauw, héél erg mooi! Die bloemen zijn fantastisch. Eigenlijk is de hele combinatie 100% goed gelukt!

Groetjes Anouk

miriam zei

wauw schitterend gemaakt ,mooie kleuren en afgewerkt.
Bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Vicky zei

WOW.........this is a stunner, absolutely gorgeous in every way & I'm so pleased you shared it with us.

Thank you for joining us girlies over at Midweek Magnolias, hope you will join us again. Good luck hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Marianne zei

Wat een prachtige creatie is Karin.
liefs, Marianne

Heleen zei

Ohh wauw wat een super gaaf doosje! Mooie kleuren ook.
Lieve groetjes, Heleen

Tineke zei

Wauw dat ziet er weer schitterend uit Karin, echt gave details!

Groetjes Tineke

Ans S. zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt, ik ben er ook mee bezig maar het schiet nog niet op.

Groetjes Ans

Sandra zei

Wauw zeg wat een prachtige creatie, mooie kleurencombi en wat heb je Tilda prachtig ingekleurd zeg waar heb je haar mee ingekleurd?? En zie ik daar wat bekend papier in het ovaal terugkomen?! ;)
Lieve groetjes Sandra

Tanjas-Kreativstueble zei

wonderful!

thanks so much for entering at Magnolia-Mania

hugs
Tanja

Marjan zei

Mooi, lief en vol details! Mooi kleurencombi ook. Fijn dat je meedoet met DCL!

Groetjes, Marjan

Jolanda zei

Je hebt weer een waar kunstwerk gemaakt . . prachtig

Ellen zei

Wat een gaaf doosje Karin!
Bedankt voor je deelname aan DCL, zou je in je bericht ook nog even willen linken naar het DCL blog zoals in de "spelregels" staat vermeld?
Groetjes Ellen

Judith Slegers zei

Hoi Karin
wat een gave kaart zeg! prachtig.
Heel veel mooie details zeg!
Groeten Judith

Unknown zei

Oh WOW Karin, Your card is amazing, and I love how you have put Tilda on some Kraft!! I've never actually thought of doing that way (D'Oh!!!) I really love it:-) Thanks so much for playing along at MDUC this week
Hugs
Karen
xxx

Angèle zei

Bijzonder mooie creatie!!! Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Louise zei

Hi Karin :)
WOW, this looks amazing :) Love your colouring, it´s beautiful and the fact she´s on kraft is such a cool idea. Love the flowers too!

Thank you so much for joining us at MDUC this week :)
Welcome back!
HUGS!