zondag 26 februari 2012

Jippie!!! Gast Designer bij IAMC!!

Hoe gaaf is dat??? Ik ben uitgekozen als Gast Designer voor de maanden September & Oktober bij It's a Magnolia Challenge.


Ik had hun oproep gezien en het leek me erg leuk om als GDT-er mee te kunnen doen met hun challenge's. Dus dacht ik: Laat ik het proberen en Yes!! Ik mag meedoen!!!! Eens in de twee weken start er een nieuwe challenge. Dit houdt voor mij in dat ik vier keer een voorbeeld mag maken :D Echt supersssss!!

Harstikke bedankt team van IAMC dat jullie mij gekozen hebben! Ik vind het echt heel gaaf!

Jullie doen toch zeker wel mee he??

Tot snel!!

10 opmerkingen:

Tineke zei

Wat superleuk nieuws Karin en GEFELICITEERD en veel suc6!

Groetjes Tineke

Lia zei

Wow, dat is een leuk bericht!
Heel veel succes met het maken van mooie kaarten en ik ben benieuwd hoe ze er uit zullen zien!
Groetjes, Lia

Ellen40 zei

Te gek dat je gast designer mag zijn bij IAMC. Gefeliciteerd.
Groetjes Ellebel

Zussenknutsel zei

Supergaaf!
Ik ben het helaas niet geworden maar dat had ik oo kwel verwacht als kind.
Sta jij heel de dag op de beurs de 17e?
Dan spreek ik je denk ik nog wel!
Ik ga samen met mijn moeder maar zei heeft niks met scrappen.
Haha,
Als je even ons filmpje op youtube van te voren kijkt herken je me wel.
haha.
Wat is je mail?
Ik vind het makkelijker om te mailen als ik iets wil zeggen of vragen.
Mail hem maar naar Zussenknutsel@ziggo.nl.


Groetjes Charlotte.

Judith Slegers zei

Karin
Van harte gefeliciteerd, wat is dit ontzettend gaaf!
Veel plezier en ik zal zeker je kaarten bewonderen ben een trouwe fan van IAMC.
Groeten Judith

angelwhispers zei

Congratulations this is fabulous news! Chanelle xxx

Sandra zei

Hey Karin,
Gefeliciteerd hoor, helemaal super en zeker verdiend!!!!
Groetjes Sandra

Ans S. zei

Gefeliciteerd Karin, ik vind het geweldig leuk voor jou dat je gastdesigner bij IAMC bent geworden.
Ik heb gisteren in Hardenberg een erg leuk gesprek gehad met "moeder" van Moeder's Hobbypaleis.

Groetjes Ans

Babette zei

Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd.
Groetjes Babette

Crea Astrid zei

Hoi Karin,

Nou mag ik je feliciteren, dat je gastdesigner bent van IAMC. Je had bij mij net ook een berichtje achtergelaten, dat ik een prijs had gewonnen bij MHP. Je maakt ook erg mooie dingen. Ben gelijk volger geworden.

Groetjes Astrid.