zaterdag 24 december 2011

Nederlandse Kaarten uitdaging # 9

Hallo allemaal!

Vandaag begint bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging een nieuwe opdracht:


Deze sketch is gemaakt door Elise en het thema is nieuwjaar/feest.

 
Dit is mijn uitwerking ervan:


 Ik vond 'm best lastig eerlijk gezegd. Een mooie maar lastige ;)


 Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie ervan gaan maken...


Bedankt voor alle lieve berichtjes die ik tot nu toe heb mogen ontvangen. Ik wil al mijn volgers en lezers een heel gezellig kerstfeest toe wensen en voor het komende jaar veel leuke en mooie momenten in goede gezondheid en creativiteit!! 

Deze kaart wil ik graag mee laten doen met de challenge van:
Jippie! Ik zit in de top 3!




10 opmerkingen:

Tineke zei

Ik vind hem superleuk geworden Karin, vind het er ook wel moeilijk uitzien ;-)
Jij ook hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig, gezond en creatief 2012.

Groetjes Tineke

Jolanda zei

jou kaart is ook erg mooi geworden hoor. Ik vond het ook best een lastige schets, maar het resultaat erg mooi. groetjes en fijn Kerstweekend

martina's kaartjes zei

hoi karin ! bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. heb maar ineens een bezoekje bij jou gebracht. Leuke kaartjes maak jij, ben dan maar meteen volger geworden van je. ik kom dus zeker wel een eertje terug !
nog een fijne feestdag en tot later
grtjs, martina
x

Christa zei

Hoi Karin , ik vind je kaart erg mooi. Leuk die extra fles Champagne.... Fijne Feestdagen ! Christa.

LottesCards zei

Ik vind de kaart erg mooi!
Mooie kleuren heb je gekozen.

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Babette zei

Wat een prachtig kaartje, heel mooi deze kleuren.
Ook van deze kant de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes Babette

Helen zei

wat een mooi kaartje. Beste wensen voor 2012. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Anne-Marije zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Karin.
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van december.
xxx Anne-Marije

Unknown zei

Hoi Karin,
Echt een mooie kaart. Die dolfijn is echt heel leuk.
veel liefs,
Fleur

Ria's Creaties zei

Het is een prachtige kaart geworden.
En de kleuren vind ik erg mooi.
Leuk dat dolfijntje.
Groetjes ria