dinsdag 20 december 2011

Fotocollage voor Ilona


Al vanaf kleins af aan kennen wij elkaar, Ilona en ik. Onze moeders zijn vriendinnen van elkaar en zodoende zaten we al bij elkaar in de box.


Ik ken Ilona als een goedlachse meid met veel humor en een zacht karakter. Ze staat klaar voor iedereen en speciaal voor de oudere.


Gisteren was haar grote dag: ze trouwden met haar Henrie. De zon scheen in de ochtend (dat hadden ze cadeau gekregen :) ) dus hun dag kon niet meer stuk.

 
Als blijk van mijn vriendschap met haar en als steuntje in de rug wanneer het allemaal niet zo heel makkelijk gaat, heb ik voor haar een fotocollage gemaakt.


Jammer genoeg werden er vroeger niet zo heel veel foto's genomen en toch na enig zoeken heb ik er een aantal gevonden waar wij samen op staan.


Ik vind het zo bijzonder om een fotocollage te maken. Een persoonlijker cadeau kan je niet geven. De collage heb ik gezien bij Sandra's Scrapsels.  Bedankt Sandra, je maakt echt geweldige creaties!


Loontje en Henrie: Heel veel geluk samen!!!


  

10 opmerkingen:

Nicole zei

Wat een supergaaf en persoonlijk k-do. Echt heel bijzonder en geweldig mooi gemaakt. Daar zal ze wel heel gelukkig en blij van worden. Liefs, Nicole

Tineke zei

Wat superleuk gemaakt Karin en dat is idd bijzonder om zoiets te maken, gelukkig heb je toch nog wat foto's gevonden!

Groetjes Tineke

Jolanda zei

Wat maak jij toch mooie creaties Karin! . . En wat is het toch fijn dat er vriendschap bestaat

Sandra zei

Wauw zeg erg mooi gemaakt!!!
Groetjes Sandra

LottesCards zei

Wauw, dit is echt prachtig!
Zo bijzonder dat je zoiets moois en vooral zoiets persoonlijks cadeau kan geven.

Heel mooi gedaan!!!

Liefs Lotte

Ingrid zei

Dit is echt supers... Wat een geweldig kado, zo persoonlijk en met liefde gemaakt, dat zie je zo!
Hugs Ing

Ans S. zei

Een super mooie creatie, wat zal ze daar blij mee zijn.

Groetjes Ans

Christa zei

Hoi Karin , wat heb je dit mooi gemaakt voor je vriendin !! En idd. persoonlijker kan haast niet.... Christa.

Marlies zei

Wat heb je een super mooie collage gemaakt! Prachtige kleuren en een super mooie bloem erop! groetjes, Marlies

creatiefmetthea zei

Wat ben je toch een super wijffie !!
Niet alleen Ilona heeft hier van genoten ook ik (de mams) Wat een prachtig geschenk !! En ze maakt zich nu al zorgen hoe ze het zal bewaren maar.... ik kan je zeggen het komt helemaal goed,daar ga ik voor zorgen ,komt in haar boek, op een heel mooi plaatsje zonder dat er ook maar iets stuk kan gaan !
Gaat helemaal lukken zeker weten !!

Dikke knuffel ...xxx