vrijdag 11 oktober 2013

Sterrenkaart

 
 
Hallo freubeldames!

Ik wil jullie nu zo'n super leuk projectje laten zien: De sterrenkaart. Het patroon is van Sandra's Scrapshop en echt super leuk om te maken :D Doordat de tweede ster er echt bovenop komt te liggen, wordt het een 3D geheel. Het is niet moeilijk en je kan het echt op allerlei manieren versieren!  Ik vind 'm wel zo geweldig!! Deze ga ik echt vaak maken!
Heb je nog geen inspiratie genoeg (dat lijkt me echt heeeeel sterk)? Hop dan even bij ons teammaatje Chantal langs, zij heeft er ook een prachtige variant van gemaakt. Als je het ook niet kan laten om met dit patroon te willen werken, laat het me dan even weten. Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben! Als je het leuk vind kan je ook je foto's uploaden op Sandra's facebook (even scrollen op haar blog) nadat je vriendjes bent geworden.
 
Ik heb wit cardstock als basis gebruikt (wel een stevige basis gebruiken!) en op de "platte" ster ijsblauwe DP papier. De randen heb ik bewerkt met witte Distress Stain, Glitter snow en Tinsel Snowflake Embossing powder. Wat heel grappig was toen ik het geheel ging verhitten met mijn headtool, is dat de Glitter Snow helemaal ophoog kwam alsof het popcorn was. Gelukkig pofte het niet uit elkaar *lol*
 
Tussen de twee sterren in vind je een grote taartrozet. Ooit eens bij een euroshopper gekocht. De 3D ster heb ik beplakt met Vintage Turquoise Magnolia Paper; dit is en blijft zulk mooi papier!! De randen heb ik doorgestikt met de naaimachine.

Ik heb Tilda with banner van de Nativity Collection 2012 gekleurd met Copics en vleugels uitgesneden met mijn Sil. De vleugels heb ik beplakt met een glas/glitterachtig spul en vraag me niet hoe ik daar aan kom...

Achter Tilda een stukje boa en daarachter de Fanciful Flourish B117. Als laatste wat zilveren strasssteentjes als kroontje en op de grote ster geplakt. 


De standaard heb ik gesneden uit Kraftpapier 300mg. Zeker wel van een zware kwaliteit maken hoor want anders krijg je last van vallende sterren hihihih! Ik heb de standaard ook bewerkt met Distress Stain, Glitter snow en Tinsel Snowflake Embossing powder. De tekstlabel is van Whimsy Stamps zoals ook de stempel. Met een stukje lint en twee splitpennen heb ik het geheel vast gemaakt.



Ik ben echt super benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn als dat ik ben over deze sterrenkaart.

 

Een hele fijne dag allemaal en tot blogs!





21 opmerkingen:

lenywim35 zei

Het is echt een prachtig geheel geworden. Mag je best trots op zijn.
gr leny w

scrapfertier zei

Hoi Karin.
Wat een hartstikke mooie kaart.
Leafs Tietje.

martina's kaartjes zei

waaaaaauw ! wat een knallende, prachtige kaart ! heel erg mooi gemaakt ! zuperzzz, ik ben fan !
grtjs,martina
x

jolanda zei

schitterende creatie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hihi,wat leuk bedacht"maak een stevige standaard anders krijg je vallende sterren". Deze beauty zal niet snel vallen Karin,wat een plaatje. Mooi patroon,ook leuk om een hanger van te maken. Je hebt mooie kleuren gebruikt en alles super afgewerkt,ik heb zitten genieten,lieve groetjes Miranda

Pippi zei

Beautiful creations you have made!
Are your latest follower :)

janieworkum zei

Wat een beeldschone creatie, super
groetjes Janie

Miranda V zei

Wauw, dit is echt heel mooi! Alles er aan! De kleuren, je kleurwerk, de glitters... heel het geheel gewoon!

LottesCards zei

Wat een super mooie kaart! Je schiet al aardig op met je kerstkaarten ;-) Super!! Ik vind de standaard ook super erbij passen. Die viel mij gelijk op ;-) Ik vind het echt super!!! En je enthousiasme is aanstekelijk!!! Liefs Lotte

Karin zei

Wauw, prachtig Karin! Wat een leuk model.
gr. Karin

Anita van Merode zei

Hoi Karin,
wat mooi is dit!!!! Echt zo prachtig.
Groetjes Anita

Céline zei

so gorgeous project ! love the colors
thanks for playing with us at marvelous magnolia
hugs
céline

Tamara zei

wow! This is gorgeous. I love the design and the colors you chose. Tilda is colored beautifuly!
Thank you for taking part in the Tilda's Town challenge blog this week. Hope to see you again soon!
Hugs,
Tamara

Chris zei

Oh, WOW! Karen, this is drop dead gorgeous! I love the teal and white that you used for the colors. Your Tilda is perfect as are the design and accents! Everything came together to create a lovely piece of art! Thank you for sharing this with us at the Magnolia-licious Challenge Blog!

XO,
Chris

Norma zei

Wowzer, Karin. This is fabulous. I just love the 3-D look of your star. I love the colour scheme as blue is my fave colour...tee hee. Beautiful colouring of the adorable Tilda. The butterfly-wing diecut makes Tilda look like an angel. Love the touches of glitter and bling. Terrific job on the star. I love it.
Thanks for sharing it with us at the Magnolia-licious Challenge.
Hugs,
Norma

JenniferD zei

This is Stunning and so well Constructed! Beautiful colours! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

Cinzia C. zei

What a gorgeous creation!!!
The 3D star is fabulous so as the cute Tilda and the colours! :)

Thanks so much for joining us at Tilda's Town this week.
Hugs
Cinzia

Delphine zei

Amazingly gorgeous!!! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

Babi Kind zei

This is so gorgeous. Love the colors on this one, so many fab details and sparkling.Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck!

Sandra H zei

Oh wow so cute and thank you for sharing this and entering our challenge at Sparkles Christmas Challenge "anything but a card" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

Suzi Mac zei

Hi Karin, this is so beautiful, a wonderful Christmas decoration with stunning details. Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious. Good luck!
Hugs
Suzi x