vrijdag 10 mei 2013

IAMC-Christmas # 57 Sketch

 

Hallo lieve bloglezers!

Onze eerste kerstchallege bij IAMC gaat vandaag van start. We hebben een sketch die gemaakt is door Durvina en is een hele mooie om te maken.

Er is nog een voorwaarde waar je aan moet voldoen met deze challenge en dat is dat je een magnolia stempel moet gebruiken maar dat spreekt natuurlijk voor zich ;p


Onze sponsor is en kijk snel op IAMC wat zij schenkt!

Voor mijn kerstkaartje heb ik het mooie DP papier van Pion gebruikt. Ik vind het zulk mooi papier dat ik het bijna zonde vind om het te gebruiken hihihi!

Als basis heb ik cardstock gebruikt in creme- en kraftkleur. De label heb ik gestanst van een snijmal van de boekenvoordeel. De mooie stempel is van Magnolia en ik ben zo blij dat ik 'm heb! Ik wil 'm ook nog eens gaan maken met embossingpoeder maar dan moet ik even wachten tot mijn verjaardag geweest is ;p

De grote parel is van Xenos. het mooie filigraan en de rode bloemetjes komen van AnMa.
Het kant en de groene sprieten zijn uit eigen voorraad. 


Doen jullie mee? Buiten het kerstpapier is het niet echt heel anders dan een "gewone" kaart hoor ;p
De challenge loopt twee weken. Veel plezier!




9 opmerkingen:

Hanny zei

OO Wat heb je dit prachtig gemaakt en hoe herkenbaar is het om iets bijna niet te willen gebruiken omdat het zo mooi is hihi, erg he? Je kaart is schitterend, echt supermooi gedaan.
fijn weekend, liefs Hanny♥

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Karin, ik vind het weer een toppertje geworden.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Prachtige kerstkaart Karin
groetjes Janie

LottesCards zei

Wat een schitterende kaart! De sketch is inderdaad erg mooi, spreekt mij ook wel aan ;-) Wie weet gaat het mij lukken weer mee te doen! Ik heb genoeg afdrukjes liggen die ik nog zo graag wil gebruiken ;-) Alleen nog even tijd...

Liefs!!!

Scraptastische hobby zei

Prachtig weer Karin!
Een leuke sketch, en je hebt er weer een toppertje van gemaakt.
Groetjes van Gerie

Dora zei

schitterend!!

Angela zei

Heel mooi gedaan Karin.... prachtige kleuren en bloementoef!!!
Fijn weekeinde gewenst...
grt Angela

Antoinette Voorn zei

Mooie vrolijke kerstkaart met super details en top versierd!


Gr Antoinette
http;://antoinettecreacards.blogspot.nl

Christa zei

Wat een mooie kerstkaart , Karin !! Prachtig met die tekst .... Groetjes , Christa.