maandag 27 mei 2013

CCC #20 CS


Hihhi! Vond het wel leuk staan: Creatieve Cutting Challenge #20 Clean and Simple. Ik heb onlangs mijn eerste CAS kaartje gemaakt (komt nog op mijn blog) en hoewel ik de start best wel even moeilijk vond, ga ik het wel steeds meer waarderen om een "lege" kaart te maken.Het straalt zoveel rust uit, kan ook heel elegant zijn en is een stuk sneller klaar hihi!

Vandaag dus een nieuwe challenge bij CCC en wat heeft ons team weer bijzondere creaties gemaakt. Kom snel kijken en doe gezellig mee of het nu met een snijmachine of stansmaschine is; iedereen is welkom :D

 

Meestal zijn kaartjes voor leuke gelegenheden maar soms moet er ook eens een kaartje gemaakt worden voor een verdrietig moment. Mijn kaartje is er daar nu één van. Dit kaartje is inmiddels bij een jong stel thuis die hadden gehoopt op gezinsuitbreiding. En hoe moeilijk is het dan om een kaartje te maken met zo'n gedachte. Toch moest en zou ik het doen en dit is het resultaat.

De gehele basis is van wit cardstock en de randen heb ik met Distress Ink Victorian Velvet bewerkt.
Het patroon komt van de Silhouette site, de vlinder is van Cheerly Lynn en de tekst heb ik met de comp gemaakt. In de kaart heb ik een persoonlijke tekst geschreven en de vlinder in gesponst.


Wat glitter op de vlinder en pareltjes op de bloemen en het kaartje is klaar. Ik hoop dat ik niet nog zo'n kaartje hoef te maken maar wel dat het een beetje steun geeft in deze moeilijke tijd voor hun.


Ga snel langs bij CCC en bekijk daar de mooie creaties van mijn DT maatjes. Doen jullie ook gezellig mee? De prijs is een waardebon van €10,- te gebruiken bij en gesponsord door:
Tot snel weer want dan maak ik bekend wie de winnaar is van mijn verjaardagscandy :D
 


19 opmerkingen:

Lenie zei

Wat een prachtige kaart, zo lief en stijlvol. mijn kaarten zijn onderweg hoor.
groeten Lenie

corryskaart zei

Goeiemorgen Karin
Nou je kan trots zijn op jouw uitdaging van minder op je kaart zetten ,het ziet er geweldig mooi en sereen uit,doe het je echt niet na hoor!!! Haha
Groetjes van corry

Angela zei

Wat ontzettend mooi gedaan Karin!!!
Ben er stil van.....
groetjes Angela

Antoinette Voorn zei

Wowww prachtige cas kaart! Moeilijk hoor om je kaart niet helemaal vol te maken met leuke versieringen, ik vind dat tenminste wel hoor!

Gr Antoinette

Hanny zei

Wat lief om na zo'n naar nieuws zo'n mooie kaart toe te sturen, die kunnen ze wel gebruiken en hij is ook supermooi, wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

LottesCards zei

Wat heb je dit schitterend en stijlvol gemaakt!!! Dit zijn hele trieste gelegenheden, maar je hebt wel een schitterende, passende kaart gemaakt, top hoor!!!

Liefs

janieworkum zei

Wat een mooi stijlvolle kaart
groetjes Janie

Maris zei

heel mooi en subtiel xx

Scraptastische hobby zei

Een super mooie stijlvolle kaart Karin, voor CAS. En op zo'n kaart moeten geen Tierenlantijntjes, je hebt je goed ingehouden met gebruik van materialen!
Lieve groetjes van Gerie

jolanda zei

mooi stijlvol kaartje

Richtsje zei

Knap van je dat je het aandurft om voor zo een verdrietige en tere gebeurtenis dit mooie kaartje hebt gemaakt. Ik ben er een beetje stil van...Heel mooi gedaan Karin!

Groetjes Richtje

Miranda V zei

Hele mooie kaart voor deze gelegenheid, is toch altijd lastig om de juiste balans te vinden qua opmaak en kleur. Maar daar ben jij netjes in geslaagd. Ben benieuwd naar je eerste CAS-kaart!

Riet zei

Wat een schitterende kaart.
Liefs Riet.

Karin zei

Wat een mooie, stijlvolle kaart!
Gr. Karin

Aletta zei

Prachtig Karin!
Groetjes Aletta

Sarah - Crea S zei

Inderdaad CAS kaartjes kunnen ook erg mooi zijn.
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be

Anita Meijer zei

Wat ben jij toch goed in alle stijlen, kijk nou weer eens hiernaar, ik vind hem supermooi je CAS-kaartje. Als je een vuilniszak in je handen krijgt, weet je er volgens mij nog iets schitterends van te maken, top Karin.
Liefs van Anita

Cinderella zei

Een hele mooie kaart Karin
Liefs Cindy

Ans S. zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart.

Groetjes Ans