maandag 1 april 2013

MCC # 05: Rond-kraft-wit-en nog 1 kleur


Hallo!!

Op naar een nieuwe challenge bij MCC:

Deze keer heeft Christa een leuke uitdaging bedacht en die luidt:

 


Challenge #05
De opdracht: ronde kerstkaart, kraft , wit en nog 1 andere kleur
Verzonnen door Christa

Sponsor

Sponsort deze leuke Joy!Crafts (Noor-Design) Clouds stans



Mijn uitwerking:

 
De basis van de kaart is gekocht op een beurs (dit keer niet zelf gesneden .p). Daar door heen een licht blauw lint geregen; een blauwe cirkel en een bloemencirkel uit gestanst met de Nellie Snellen multi Frame MFD 020.


Als achtergrond heb ik het kraft papier bewerkt met Distress Stain Picket Fence en Glitter Snow.


Tilda is gekleurd met Copics en haar op wanten en muts heb ik ook de Glitter Snow gebruikt. De tekststempel is van Whimsy Stamps met de bijbehorende dies. Verder nog wat bloemen en parels.



Kom snel kijken op het blog van MCC en vind daar nog meer ideeën voor deze challenge. Doe je ook mee??

Ik ben helemaal op dreef met mijn kerstkaartjes hihihi! Nu weer een leuke andere uitdaging maken :D


Al snuffelend vanmorgen langs al mijn blogmaatjes, zag ik mijn paaskaartje voorbij komen bij Creapaleis en bleek dat ik gewonnen had! Hoe gaaf!! Een cadeaubon twv €15.,-!!! Zo blij :D

Laterrrrr!!





18 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Karin.
Echt super lief.
Maak er verder een fijne dag van.

Gr Leny Hempen

Anita Meijer zei

Wat een toppertje eerste klas heb je weer gemaakt Karin, heerlijk dat turquoise met bruin, zo mooi die kleurencombinatie, het is weer super gedaan zo. Gefeliciteerd met het winnen van je paaskaartje, dat is alweer zo een toppertje.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je prijs,dat is nog eens een paassurprise!! Het was ook wel een hele leuke kaart,dikke pluim,hihi. Dit is ook weer een leuke kerstkaart(met pasen,moet kunnen),vooral de verschillende cirkels vind ik leuk gedaan,lieve groetjes Miranda

Hanny zei

Wat een schitterende kaart, ik vind hem echt supermooi, prachtige kleuren en zo leuk gecombineerd met van alles en nog wat, prachtig.
liefs Hanny♥

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart
prachtig bewerkt.
groetjes janie

LottesCards zei

Wat een uitdaging, pfff... Die sla ik maar over ;-)

Maar jouw uitwerking is super!! Echt heel mooi!!!

En proficiat met je prijs! Dat is nog eens super om te winnen ;-)Je kaart was ook echt super mooi!!! Dus helemaal terecht.

Liefs Lotte

Tineke zei

Wat weer een geweldige kaart Karin, schitterend!
Gefeliciteerd met je 1e plaats bij Creapaleis.

Groetjes Tineke

Sarah - Crea S zei

Weer een mooierd. Mooie kleuren, dat blauw en wit!

Antoinette Voorn zei

Wat een super creatie van de bovenste plank!!! echt gaaf gemaakt!

Gr Antoinette

Dora zei

mooie kaart!

Riet zei

Wowwwww,wat is dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Ju@nita zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt,super die kleuren bruin en turquoise en je tildatje.

Gefeliciflapstaart met je paaskaartje.

lieve groetjes Ju@nita

Christa zei

Ik vind je kaart voor onze nieuwe challenge helemaal supers !! Enne .... proficiat met je prijs !! Liefs , Christa.

Christa zei

PS. Leuk als we elkaar even spreken as. zaterdag ! Ik hoop dat ik je herken ....

Crealin zei

Oh Karin,

je kerstkaart is echt schitterend geworden, die verschillende laagjes, je inkleurwerk, knap!

Liefs,

Lins x

Scraptastische hobby zei

Hoi Karin, Gefeli met je winnende paaskaartje hij was ook superdesup! En je nieuwe kaartje is ook prachtig!
leuk model die je hebt gevonden op de beurs. Waarom zijn die beursen altijd zo ver weg!? Kost al een vermogen om er te komen, en dan moet je nog shoppen! Jammer dat Haarlem weg is gevallen was een goed optie en heel gezellig, maar heb begrepen dat de omzet te laag was.
Groetjes van Gerie

Dina zei

het is zon mooie kaart super

Durvina zei

Wat heb jij ook een schatje gemaakt, de kleuren vind ik super voor zo'n winterkaartje.

liefs, Durvina