zaterdag 17 november 2012

Smullen maar!

 

Hallo lieve bloginnen en hartelijk welkom nieuwe volgers :D

Ieder jaar neem ik me voor om in ieder geval verjaardagskaartjes te sturen naar jarigen waar we niet (kunnen) komen. Dat zijn er gelukkig niet zo heel veel want meestal vieren we gezellig het feestje mee ;p Toch zijn er soms verjaardagen die niet gevierd worden of wonen mensen net even te ver weg om even langs te gaan. En dan krijg ik het nog voor elkaar om niet op tijd mijn kaartje op de bus te doen.

Deze keer is het anders *yeah!* Ik ben eens lekker op tijd hiihih! Ik heb via deze geweldige Blogwereld lieve blogmaatjes leren kennen en met een aantal daarvan inmiddels vriendinnen geworden. Binnenkort is één blogvriendin jarig en laat ik nou toch eens de taartkaart op de bus gedaan hebben!


Ze woont helaas niet in mijn buurt anders had ik zeker even langs gegaan om haar heerlijke baksel te komen eten want ze houdt erg van koken en bakken :D Dus eigenlijk een zeer gepaste kaart voor haar hahahh!

 

Ik heb deze taartkaart bij Sandra's Scrapshop besteld en hoe grappig is het dan als je via dit patroon verder mag als haar DT-maatje hiihi! Eigenlijk is het een feesttaart dus hihih! Een voordeel met dit patroon is dat je het helemaal plat kan maken en zo makkelijk kan versturen. Ik moet wel toegeven dat dit mijn derde variant is hoor ;p Je hebt wel eens van die momenten dat het gewoon niet wil lukken pffff hihi!


Wat heb ik op deze taart gebruikt:
Magnolia DP papier Summer Memories
DP papier van S.E.I.
Schept papier
Lint
Bloemen
Blaadjes geponst met de Floral punch van Nellie Snelle (gewonnen prijs, super ponsen!
Hartjes charm
Zelf gehaakt randje afgezet met geborduurde parels
Inpak cellofaan als stolp
Happy new Year Tilda
Banner
Tekststempel Nicole Verkooijen
Flexmarkers en Copics


Ik had op de Kreadoe de geweldige stempelset van Nicole Verkooijen gescoord en het brandde natuurlijk in mijn handen om daar mee aan de slag te gaan. Het leuke van deze stempelset is dat je een combinatie kan maken van verschillende stempelteksten. Laat ik nou net een tekst nodig hebben die er niet bij zit... Op een Youtube filmpje van Nicole had ik gezien dat je deze tekst stempel enigszins kan buigen. En door twee woorden van twee verschillende tekststempel uit de reeks te kiezen kreeg ik toch de tekst die ik wilde hebben. Echt een super mooie set moet ik zeggen; zo veelzijdig!! Deze set is alleen verkrijgbaar bij Krea2day en is leuk geprijsd :D
 

Nu snel weer verder met mijn kerstkaartjes. Tot snel weer en super bedankt voor jullie lieve reacties!
Enne: Proost maatje!

 


25 opmerkingen:

Irene zei

Proost Karin, een super geslaagde kaart dus daar mag op gedronken worden!!!

xx Irene

Ilse zei

Hoi Karin, wat een leuk kaartje. Ik vind hem echt prachtig en de ontvanger zal er zeker blij mee zijn. Bedankt voor je inspiratie! Liefs,, Ilse

Crea Astrid zei

Wat een prachtige verjaardagtaart heb je gemaakt. Helemaal superrrrr.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.nl/

Maris zei

wat een leukertje zeg,nou als ik jarig ben hou ik me aanbevolen hoor hihihi xx

Elise zei

Dat ziet er weer erg gaaf uit, Karin! Wauw, leuk model en kleuren! Helemaal gaaf zeg!
Groetjes Elise

Anita Meijer zei

Wauw wat een superk(t)aart is dit geworden Karin, ik vind hem helemaal geweldig. Wat ziet dat er schitterend uit, ook al mag het je dan 3 pogingen gekost hebben het eindresultaat is top. Wat zal ze daar blij mee zijn.
Liefs van Anita

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een super leuke kaart is dit zeg geweldig die taart vind het een leuke kaart zeker voor iemand die van koken houd.
Ze zal hier heel blij mee zijn.

Lieve groetjes Marrie

Sonia zei

WOWWWWWWW Karin,very very creative creation^_^
I love this cake shape,new idea,some inspiration for me,and adorable image^_^
Well done dearest^_^
Hugs,
Sonia

Ann zei

woww!!

liefs,
Ann

Richtsje zei

Super Karin, wat een heerlijke creatie!! Echt geweldig en wat leuk om die door de bus te zien schuiven voor je verjaardag! Supergaaf, ennehh dat te laat zijn is voor mij wel herkenbaar...

Groetjes en een fijn weekend

jolanda zei

super mooie kaart

bolletjelucky.blogspot.com zei

Yummie en proost dan maar,wat een gave toepasselijke kaart is dit,nog nooit gezien,súperleuk Karin,lieve groetjes Miranda

marja zei

Wooow dat ziet er SUPER gaaf uit Karin, geweldig!!

Lieve groetjes Marja.

Cathalijne zei

Hoi Karin,

Ik vind de taart kaart super!
Groetjes Cathalijne.

Riet zei

Wowww Karin,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Ilonka zei

Wat een supergave taar. Schitterend.

Groetjes Ilonka

krea2day Cynthia zei

Hallo Karin,

Wat is dit mooi geworden zeg !!!
ziet er echt schitterend uit.

Groetjes Cynthia.

Sylvia zei

Deze taart kaart is echt super gaaf!!!
Groetjes Sylvia.

Rozen van Papier zei

Wat is die kaart mooi geworden zeg, leuk met die roosjes en pareltjes!
Die zal zij leuk vinden,

Groetjes Janny

Sandra zei

wat een geweldige kaart zeg je zal hem maar krijgen, prachtig hoor!!!
Groetjes Sandra

LottesCards zei

Je kaart is echt wauw!!!! En van deze taart ga ik super lang genieten ;-) Een mega-dikke dankjewel voor deze bijzonder mooie kaart, hij is al door heel wat mensen bewonderd ,lol!

Liefs

Babette zei

Erg mooi kaartje.
Groetjes Babette

Lenie zei

Wat een prachtige kaart ze, een waar kunstwerk.
groeten Lenie

Ingrid zei

Wat een prachtige creatie! Jij maakt altijd van die grootse dingen... ;-) Ik heb nog even doorgescrolt en ben helemaal weg van je gepimpte fotolijstjes, wauw!
Hugs Ing

Sarah - Crea S zei

Erg leuke en gave dingen die je laat zien!