dinsdag 30 oktober 2012

Nieuwe challenge bij IAMC (nu echt...)

Lieve allemaal,

Afgelopen zondag ging het mis... Voor het eerst klikte ik op "publiceren" in plaats van "opslaan" van dit bericht... Wat suf zeg!! Maar goed, nu dan voor het eggie ;p

Er is een nieuwe challenge gestart bij IAMC en de opdracht luidt:

Opdracht:
- Alter een home decoratie {kaars, box, fotolijstje etc}
- Gebruik een magnolia stempel

Sponsor:
Scrapparadise (waardebon van €7,50)

Dit is alweer mijn laatste keer als GDT-er en wat is de tijd omgevlogen! En wat een schitterende voorbeelden zijn er weer getoond! Mijn creatie voor deze challenge zijn twee fotolijstjes geworden.
 

En het werd eens tijd... Onlangs las ik een berichtje van Jolanda dat zij met haar fotoboek aan de gang ging voor haar lieve kleine meisje.

 

En toen dacht ik aan mijn eigen foto's... Ik heb echt voor 10 jaar aan foto's liggen die ik echt eens moet gaan verwerken. "Kwestie van plannen" had Jolanda als antwoord gegeven en laat dit nou idd eens gepland zijn hahahah!

Vorig jaar zijn we met kids en oma naar Disney geweest en natuurlijk een dagje Parijs mee gepakt. Wat een mooie imposante stad is dat zeg! Uiteraard de nodige kiekjes genomen bij de Eiffeltoren en nu eindelijk in twee fotolijstjes op onze schouw.

 

Wat heb ik gedaan en gebruikt voor deze lijstjes:

Blank fotolijstjes
Kantjes van moeders bewerkt met thee
Gips ornamentjes gemaakt en gekregen van Jaqueline
Gehaakt kleedje van de onlangs overleden tante Miep (zus van mijn schoonmoeder)
Rozen gestanst met de Doohickeys van Magnolia en gedistressesd met Victorian Velvet
Meer kant en parels voor in het hartje van de roos
Cheerly Lynn Fanciful Flourish B117 en B117S
Kleine gedroogde bloemetjes gekregen van tante Thea
Wondgaas gekleurd met thee
en natuurlijk Tilda knuffeld hart en Valentino 
gekleurd met Flexmarkers nrs R327, R519, R528, R619 en 
Faber Castell nrs 176, 177, 179 en 280




 

En nu maar eens gaan bedenken hoe ik al die jaren aan foto's weg moet gaan werken ;p
Tot snel!!




Hobbyjournaal






8 opmerkingen:

Maris zei

wat een lieve, mooie lijstjes heb je gemaakt, ik herken je bijna niet op de foto met je man, maar echt super lieve foto lijstjes xx

Babette zei

Wat een prachtige lijstjes, die zullen vast veel bekijks krijgen op de schouw.
Groetjes Babette

Plony zei

Wauwwww, geweldiggg!!!! Ik ben er weg van en ga ze eerst eens opslaan ter inspiratie! Super!!!!
Liefs Plony.

marja zei

Wat een schitterende lijstjes heb je gemaakt Karin, WAUW!!!!!
Via via ben ik op je blog terecht gekomen, wat een prachtige creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden.

Lieve groetjes Marja.

Tineke zei

Wat 2 gave foto lijstjes Karin, een lust om naar te kijken!

Groetjes Tineke

Ilonka zei

Wauw zeg supermooi gemaakt. Complimentjes.

Groetjes Ilonka

Jolara zei

ooh wow wat mooi, leuk dat je mee doet met de Crealing uitdaging!
Groetjes Joyce
ps Ik geef een Magnolia candy weg misschien vind je Het leuk om mee te doen!

Mina zei

wow Karin these are so beautifully designed and made..wow...thanks for joining in with the Bunny Zoe's Crafts monthly challenge
Mina xxx