maandag 6 augustus 2012

Hoera Nu echt 5 jaar!

 

6 augustus... Hij is nu echt 5 jaar. Onze kleine jongen wordt groot, wat gaat het toch snel. Jullie hadden natuurlijk de traktatie al gezien. Dat heb ik een beetje uitgebreid hihii! Want ik heb het kleine voetballertje ook op zijn verjaardagstaart laten drukken:


en van de originele kleine afdruk natuurlijk een verjaardagskaart gemaakt:



Ik vind 'm zelf helemaal geweldig *blooos* en ben erg blij dat ik deze zelf mag houden :D



De afdrukjes zijn weer ingekleurd met de Flexmarkers. De vlaggenlijn had ik gewonnen bij de Jenine van Jenine's Card Idea's .
 

De snijmal van het gras en het gaas want achter het gras zit is verkrijgbaar bij MHP.


En hoe blij was hij met al zijn cadeautjes :D Gruwelijk verwend door iedereen en lekker gesnoept van de taart.

We doen het vandaag heeeeeel dunnetjes over... in ieder geval wat het gebak betreft ;p

Nog even dit: Ik wil jullie onwijs bedanken voor alle lieve berichtjes die ik gekregen heb op mijn vorige creatie. Zo onwijs gaaf om ze te krijgen en te lezen :D Om de vragen te beantwoorden die gesteld zijn over het maken van een "neusje": ik heb dit eens gezien op een ander blog (maar ja welke was dat ook alweer?!). Ik zal eens kijken of ik deze nog kan vinden anders ga ik proberen om er een tutorial over te geven. Dan zal ik ook de kleurnummers opschrijven.

Liefs,

Even voorstellen ..




18 opmerkingen:

DOROTHY MADEREEL zei

Van harte gefeliciteerd Rowin met je verjaardag en nog een hele fijne dag. Dat gaat vast wel lukken met de vakantie en op de camping. En Kaatje bloos nog maar even verder, want je kaart is geweldig. Zo wil ieder kind wel verrast worden op zijn verjaardag. Fijne dag en nog een leuke vakantie.

liefs Dorothy

martina's kaartjes zei

wat een prachtige, formidastische kaart en taart ! super gewoon ! heel erg geslaagd, daar mag je inderdaad best wel fier op zijn hoor !
nog een dikke proficiat !
grtjs,martina
x

Dora zei

gefeliciteerd en een fijne en een gezellige dag toegewenst.
je hebt voor je zoon heel wat moois gemaakt en gedaan. echt feest!!
groetjes

corryskaart zei

hoi karin
als eerst van harte gefeliciteerd met rowin en wat een geweldige kaart en taart heb je bijelkaar getovert voor jou kleine stoere vent en als moeder word je toch dubbelblij als je zo lieve lach op dat bekkie ziet komen?
groetjes van corry

Lenie zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, wat een prachtige taart en kaart. Heel erg mooi gemaakt en je wereldbolkaart was ook al zo mooi.
Groeten Lenie

Jolanda zei

Van harte gefeliciteerd, en wat leuk om de foto's te bekijken. Je hebt weer een fantastisch kunstwerk gemaakt . . .prachtig!

Tineke zei

Van harte GEFELICITEERD met de grote/kleine jongen ;-)
De taart jammie, schitterend en de kaart echt een bjoetie!

Groetjes Tineke

Marga50 zei

Hallo Karin, gefeliciteerd met Rowin. Super mooie taart en je kaart is echt schitterend mooi gemaakt. Fijne avond, groetjes Marga.

jacqueline zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Wat een GEWELDIGE TAART en kaart zijn dat geworden zeg, nou daar mag je ZEKER TROTS op zijn.....schitterend.

Hele fijne avond nog.

Groetjes Jacqueline

Ans S. zei

Gefeliciteerd met Rowin, het kaartje voor hem is ook weer een toppertje en wat ziet die taart er lekker uit.

Groetjes Ans

Elise zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!! En wat ben je weer super bezig geweest!! Heerlijke taart,en mooie kaart!! Hoe je dat neusje makt bij Tilda en Edwin,daar ben ikookwel erg benieuwd naar.... Ziet er allemaal weer toppie uit!!
Groetjes Elise

Anreda zei

Prachtig hoor, zonde om op te eten *lol*

Gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst !

Liefs, Anreda

Crea Astrid zei

Nog gefeliciteerd met je zoon. Wowwww, wat een prachtige taart zeg. Zou het moeilijk vinden om die aan te snijden. Je kaart ziet er ook erg superrrr uit. Wel eens fijn dat je die dan zelf mag houden. Vind het ook altijd zonde, dat je sommige kaarten verstuurd en ze dan niet meer ziet.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.nl/

LottesCards zei

Ik ben weer terug hoor! En wat een super creatie heb je er van gemaakt!!! Wat zal die kleine jongen van jou daar blij mee zijn.
Ik ga je snel mailen voor een date hoor! Ik verheug mij er zo op!!!

Dikke knuffel, liefs

Wil zei

Nog gefeliciteerd met jullie zoon! Wat heb je weer wat moois gemaakt zeg! Die taart is echt leuk, wat zal ie daarvan genoten hebben. Wat fijn dat je die kaart mag houden :)
Lekker mee pronken hoor haha

groetjes, Wil

Pop's Cards zei

Hey sweetie, these are both gorgeous I love your colours Huggles Pops x x x

*mieke* zei

Ik zou zo zeggen: Bloos lekker door, want dit is een schitterende kaart en taart Karin! Wat een berg werk zit erin, dat zie je zo. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea Teja!
Groetjes Mieke
ps: ik houd me aanbevolen voor een tutorial hoor:-)

Anneke zei

Helemaal geweldig!! En wat een leuke taart!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Krea Teja :) Groetjes Anneke