zaterdag 31 maart 2012

Moodboard

Hallo allemaal!

Ik wil jullie graag mijn moodboard laten zien. Nou ja moodboard... en is eigenlijk een fotocollage geworden.


Een verjaardagscadeau voor de oudste zus van mijn schoonmoeder. Als eerste heb ik een boardplaat in vierkante stukken gezaagd van 30x30cm. Ehhh ik... mijn hubbie heeft het voor me gezaagd :D 

In de tussentijd heb ik een aantal foto's uitgezocht die mijn schoonmoeder gegeven had. Wat vind ik die oude nostalgische foto's toch geweldig! Er straalt zoveel gevoel uit en de zwart/wit of sepia kleur vind ik helemaal geweldig! Nadat ik de foto's ingescand, bewerkt had (de tijd slaat ook toe op foto's ;P ) en uitgeprint op fotopapier ben ik ze gaan scrappen.

  
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden en ik vind 'm SUPER! Gelukkig mijn schoonmoeder en de jarige ook (we waren allemaal een beetje ontroert hihi).


Mijn volgende moodboard (of zoiets) wil ik in het teken van een verjaardagskalender maken. Eentje die ik zelf ga gebruiken -yeah!-
 
Zoals jullie zien heb ik de foto's gemaakt op drie verschillende achtergronden. Ik kon niet beslissen op welke achtergrond de collage het best uitkwam dus heb ik ze alle drie maar voorbij laten komen.


Tot snel maar weer en een hele gezellige avond en fijne zondag allemaal!




11 opmerkingen:

DOROTHY MADEREEL zei

Hoi Karin,

Wat een leuk idee. Geweldig om zo iets van je familie uit te werken.
Complimenten.
liefs Dorothy

Fieneke zei

Wat een ontzettend leuk kadootje voor jouw schoontante. Mooie harmonie van kleuren en erg leuk met die oude zwart/wit foto's en teksten!
Super gedaan.
Groetjes Fieneke

Rachel zei

Wauw..... wat prachtig!!!

Tineke zei

Wauw wat ontzettend gaaf gemaakt Karin, schitterend!

Groetjes Tineke

Marlies zei

Wauw wat geweldig Karin!! Super mooi gemaakt wat een leuk cadeau! Alles erop is mooi en ik ben helemaal weg van de bloemen en bladeren. Met welke mal heb je die gemaakt? groetjes, Marlies

jacqueline zei

Wat onwijs, onwijs moooooooi zeg, echt een super kado!!!
Ik vind het touw voor de foto's langs ook zo geweldig en die bloemen....wow!

Groetjes Jacqueline

Jolanda zei

Wow . . wat mooi zeg. wat ook leuk bedacht. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze er erg blij mee waren . .

LottesCards zei

Dan vraag je mij voor het scrappen.... Wauw meid!!!
Dit is echt super gedaan, helemaal top!!!
Zoveel details heb je gebruikt en mooie kleuren in combinatie met de foto's, echt super!

Liefs Lotte

Babette zei

Wat een fantastische creaties, erg leuk om met zulke foto's te werken. Het resultaat is erg geslaagd.
Groetjes Babette

Ans S. zei

Wat een super mooi kado, ik kan mij voorstellen dat ze er blij mee waren.

Groetjes Ans

Esther zei

Geweldig geworden hoor je moodboard.
De bloemen vind ik ook top,mag ik misschien vragen hoe je deze gemaakt hebt?
Ik maak zelf nl ook veel bloemen zelf en vind deze er zo echt uit zien.

Groetjes esther