vrijdag 7 oktober 2011

Vriendschap

Deze kaart heb ik gemaakt om mee te doen met de challenge van Magnolia Mania Challenge, Creative Inspirations, Addicted to stamps en Magnolia stamp lovers.  Maar direct met de gedachten om een hele lieve vriendin hiermee te bedanken voor haar vriendschap.

Een vriendschap die al ver terug in het verleden in ontstaan en waar we ook veel leuke en dierbare herinneringen aan over hebben gehouden. Een paar jaar geleden zijn we elkaar -per toeval- weer tegen gekomen en het was weer als vanouds!


Ik mag van geluk spreken dat ik meerdere dierbare vriendinnen in mijn clubje heb zitten en daar ben ik ook echt super blij mee!!! Meiden: eigenlijk is deze kaart voor jullie allemaal!

Bedankt dat jullie mijn vriendinnen zijn! Op naar de challenges!!


Lieve groetjes, Karin

8 opmerkingen:

Christa zei

Hoi Karin , wat een lieve kaart voor jouw vriendin !! Je hebt de sketch goed gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij ATSC. Christa.

Melissa zei

Hoi Karin,

Bedankt voor je leuke reactie om mijn blog!
Ik heb jouw kaarten even bewondert en die zijn super!

Liefs,
Melissa

Ans S. zei

Wat een prachtig vriendschapskaartje heb je gemaakt voor je vriendin.Je hebt mooie kleuren gebruikt en Tilda ziet er ook heel feestelijk uit.

Groetjes Ans

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit Karin!!
Groetjes Trudy

Liz's creative corner zei

This is a lovely card Karin, fab image and colours, thanks so much for sharing it with us at ATSC, hugs Liz xx

* Üla * zei

Wat een lieve kaart voor je vriendin.
En omdat ik nergens jouw mailadres kon vinden, heb ik een berichtje op mijn eigen blog geplaatst. ;D
groetjes Ula

Tanjas-Kreativstueble zei

a wonderful card

thanks so much for entering at mmc

hugs
TAnja

martina's kaartjes zei

supermooie kaart heb je hier !!! knappe kleuren ! mooi gemaakt
link heb ik aangepast en werkt nu, bedankt voor je melding en reactie
tot de volgende,
liefs, martina
x