zaterdag 3 september 2011

Mijn eerste uitdaging

In de laatste week van onze vakantie zijn we druk bezig geweest met mijn eigen Hobby ruimte. Schilderen en behangen met een mooi nieuw bureau: ben zo trots op mijn eigen plekje!!! Het liefst zou ik elke vrije minuut van de dag daar lekker freubelen...

Als je zo rond kijkt op vele leuke Blogs, kom je eigenlijk best wel wat Blogs tegen die je uitdagen om een mooie kaart o.i.d. te maken waar dan een leuke prijs mee te winnen valt. Ik wil er graag een keertje aan mee doen maar begrijp niet helemaal hoe dat Mr.Linky werkt. Moet daar toch eens wat verder in duiken. We hebben ook een nog Hyves en daar heb ik me aangemeld bij Het Kaarten Clubbie (hier ben ik terecht gekomen via Sandra Srapsel) en ik heb haar Uitdaging aangenomen. Een bootje maken naar aanleiding van haar patroon. Heel spannend hoor. Ik heb de boot enigzins verbouwd en beetje voor beetje gaat het steeds meer vorm krijgen. Kan niet wachten om het eind resultaat te zien!!! Zodra mijn bootje af is, zal ik 'm hier plaatsen. Tot snel!


 

















plaatsen. Tot dan!!


Geen opmerkingen: