zondag 14 oktober 2012

Lantaarn opdracht voor Sandra

Hallo allemaal!

Vandaag mag ik jullie mijn tweede creatie laten zien die ik gemaakt hebt voor Sandra.
Het is een lantaarn geworden in wintersfeer. Als je je muis over de foto heen haalt krijg je een leuk uit- aan effect. Dit heb ik gezien op het blog van StampingMathilda. Daar kan je ook de link vinden naar het blog waar uitgelegd wordt hoe je dat moet doen.

 
Het dakje van de lantaarn heb ik met harig wol bekleed. Daaronder heb ik de Grass Border B126  gebruikt van Cheery Lynn. De boven en onderkant heb ik afgewerkt met Glitter snow en fluweelband. Aan de bovenkant twee belletjes toegevoegd.
 

Ik heb er raampjes ingemaakt door er tranferfolie achter te plakken en deze met Tim Holtz Distress Stain "picket Fence" Glitter Snow bewerkt. De sneeuwvlokken die om de lantaarn heen hangen heb ik drie keer uitgestanst met Windy Snowflake and mistletoe van Magnolia en op elkaar geplakt met een draadje ertussen.

 

De bloementrossen heb ik gemaakt van Olive Branches B147 en de Holly Leaves B183 van Cheery Lynn en beplakt met roosjes en meeldraden die ik in de webshop van AnMa besteld had. De blaadjes heb ik bewerkt met Distress Ink Frayed Burlap.

 

De twee sneeuwpoppen zijn natuurlijk van Magnolia en die heb ik gekleurd met Faber Castell en Copics.

 


Ik heb wel even moeten nadenken hoe ik een waxinelampje er in ging verwerken maar heb het opgelost om er kerstbomenlampjes aan de hangen. De binnenkant van het lantaartje heb ik bekleed met een zilverpapier waardoor het licht reflecteert.

Wil je het patroon van deze lantaarn ook hebben? Surf dan naar de site van Sandra's Scrapshop.


Ik vond het erg leuk om deze versie te maken en zal er zeker nog een paar bijmaken. Leuk om met de kerst aan een guirlande met kerstlampjes te hangen :D




18 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige lantaarn

LottesCards zei

Wauw, wat prachtig!!! Je hebt je weer heerlijk uit kunnen leven ;-)

Liefs Lotte

marion zei

Wow, keigaaf !!! Liefs, Marion

Maris zei

hij is zeker heel mooi, leuk gemaakt hoor xx

HenP Produkties zei

Wow, echt gaaf, maar wat een werk en al die details!!!!
Is wel leuk voor een workshopje???

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

DOROTHY MADEREEL zei

Ze zijn prachtig Karin. Leuk idee om ze op te hangen in een guillander

Lieve groet,
Dorothy

jacqueline zei

Nou echt mijn mond valt er van open...........jeetje wat moooooi zeg!!!!

Ik kreeg trouwens gisteren een geweldige super mooie kaart van je binnen met hele leuke spulletjes.
Ontzettend bedankt en de kaart staat te pronken in de kast.

Groetjes Jacqueline

Godelieve zei

Prachtig winters project!
Leuk gefotografeerd, en tof om de lantaarn ook verlicht te zien :)
Dank je wel voor de link terug naar mijn blog :)

Anita Meijer zei

Wauw Karin wat heb je dit weer super gemaakt, echt een genot om naar te kijken, je komt ogen tekort, heel erg mooi. Een toppertje weer.
Liefs van Anita

Carolien zei

Hoi Karin

Wat een prachtig staaltje werk heb er van gemaakt!! Echt gaaf zeg!!
En ook zeker een leuk patroontje van Sandra!!!

Groetjes Carolien

Tineke zei

Wauw wat ontzettend gaaf weer Karin en wat super met dat licht, echt gaaf.

Liefs Tineke

Christa zei

Hoi Karin , wat een super gaaf project is dit !! Erg mooi gemaakt. En wat leuk met dat licht als je over de foto's gaat .... Groetjes , Christa.

Neline zei

Wat gaaf zeg!!! Heel mooi gemaakt, en wat staat het gezellig met het lichtje erin.
Superssss!!
groetjes
Neline

Richtsje zei

Ohhhh wat mooi! Onwijs gaaf!

Groetjes Richtje

Ans S. zei

Wat heb je deze lantaarn weer super mooi gemaakt, echt toppie.

Groetjes Ans

Riet zei

Schitterend.


Liefs Riet.

Babette zei

Super leuk die lantaarn, echt mooi gemaakt.
Groetjes Babette

Anoniem zei

Dat ziet er mooi uit zeg! Wanneer gaat de shop open... Xxx san