woensdag 9 november 2011

Mijn eerste challenge was...

Hallo allemaal!



Mijn allereerste challenge waar ik aan mee deed, was er één op Hyves. Ik was net begonnen met mijn blog en nog zoekende in de grote wondere digitale wereld. Via via kwam ik terecht bij Denise van Het Kaarten Clubbie. Nadat ik me aangemeld had heb ik het patroon opgevraagd waarmee je de uitdaging moest maken. Ik was direct begonnen en heb ongeveer 8 of 9 neer een andere boot gemaakt maar het moest nog wel herkenbaar zijn. En toen ontstond mijn eerste creatie voor mijn eerste challenge... Zo trots en vol goede moed leverde ik hem in en wachtte tot andere deelnemers hun creatie inleverden. En wachten... en wachten...

Einde van de challenge waren er drie kandidaten die zich hadden gemeld... zo jammer!!! Stille hoop van Denise was dat er meer mensen zouden stemmen. Ook die hoop was vervlogen. Zo jammer voor haar. Ze heeft het echt wel geprobeerd! Nu een paar maanden later heeft de sponsor te kennen geven toch niet één maar twee prijzen weg te geven. De winnaar (ik :) ) mag twee patronen uitzoeken uit haar webshop. De tweede prijs is één patroon. Hoe ontzettend sportief is dat!!! Ik vind dat toch even het melden waard!!

Sponsor Sandra deze is voor jou!




Sandra maakt haar eigen ontwerpen die ze voor een heel klein prijsje verkoopt. Haar ideeen zijn origineel en goed uitgedacht. Neem eens een kijkje op haar blog en wie weet zit er iets voor jou tussen! Dit zijn wat voorbeelden:

5 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat een leuk idee, zulke mooi vormen voor de kaarten, ik zal zeker eens gaan kijken.
Dat lijkt mij nog wel eens wat als uitdaging, hahah!

Liefs lotte

Sandra's Scrapsels zei

Oooow super Karin!!
Nogmaals van harte gefeliciteerd met je prijsje! Ik wens je veel knutselplezier met de patroontjes!
Onwijs bedankt voor je lieve reclame voor mijn shopje; Thanxs!

Groetjes, Sandra

Ans S. zei

Wat heeft heeft Sandra mooie patroontjes voor kaarten. Bedankt voor de tip.

Groetjes Ans

Babette zei

Mooie kaarten en er zitten erg leuke patroontjes bij, altijd handig zo'n tip.
Groetjes Babette

Nicole zei

Zoooooooo gaaf. Proficiat met je prijs!! Terechte winnaar ;-). De kaart is supermooi.Ik ga zeker een kijkje nemen bij Sandra. Liefs, Nicole