zondag 4 september 2011

Knutsels van mijn dochter Tessa (9 jaar)

Mijn dochter Tessa is 9 jaar en vind het ook heerlijk om te knutselen. Gezellig samen aan tafel (nu in mijn nieuwe hobby kamer) leuke dingen maken. Al enige tijd ben ik op zoek geweest naar de zeemeermin van Magnolia. Toen ik bij Sandra´s Scrapshop haar zeemeermin zag, heb ik aan haar gevraagd waar ik deze zeemeermin kon vinden. En: GEVONDEN!!!! Tessa helemaal door het dolle heen want ze wilde haar zooo graag!!! En kijk wat ze ervan gemaakt heeft:

Helemaal zelf bedacht en gemaakt. Zelfs de "zeester"!



Goed gedaan Tessa!!!
Met dank aan Sandra.

Liefs een trotse moeder

1 opmerking:

Sandra's Scrapsels zei

Zooo,wat mooiiiii!! Dat heeft Tessa echt heel knap gedaan!! Mijn complimenten hoor!
Wat ontzettend leuk dat je dochter er zo van geniet!
Bedankt weer voor je 'reclame' hoor!! Supers!

Groetjes, Sandra